W stronę komunikacji otwartej − o klientach, botach, emocjach i innych niebezpiecznych rzeczach.

 

Moderator:

Małgorzata Stanasiuk-Mordalska, Miejskie Centrum Kultury w Bełchatowie

 

Prelegenci:

  1. dr Ewa Biłas-Pleszak – wicedyrektor ds. dydaktycztycznych w Instytucie Języka Polskiego im. I. Bajerowej Uniwersytetu Śląskiego, kierownik kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa.

Poszukiwaczka dróg porozumienia i badaczka różnych aspektów komunikacji – od interpersonalnej po marketingową. W ciągłym dydaktycznym zachwycie towarzyszy studentom w procesie odnajdywania odpowiedzi na pytanie, jak poprzez bycie świetnym odbiorcą działań komunikacyjnych, stać się ich kreatorem.

 

  1. Irek Klimczak – ekspert ds. content marketingu w GetResponse.

 Wykorzystuje rozmaite formy komunikacji online i offline, aby pokazywać marketerom, jak łączyć potrzeby informacyjne odbiorców z celami biznesowymi firmy. Weteran wielu warsztatów, prezentacji, webinarów oraz autor dużej ilości artykułów. Do tej pory uważa, że automatyzacja marketingu jest prosta.

 

  1. Michał Leszczyński – content marketing manager w GetResponse.

Współtworzy i zarządza treściami edukacyjnymi, sprawiając, że e-mail marketing jest rzeczywiście prosty i to nie tylko dla zaawansowanych użytkowników.

 

  1. Marcin Centkowski – kierownik Działu Rozwoju, Marketingu i Promocji Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.

Jednoosobowy komunikator i administrator. Czasem też #socialninja. Miłośnik realizacji działań informacyjno-promocyjnych via komórka. Ale nie lokatorska. Dba o to, aby informacje o działalności Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy docierały tam gdzie trzeba i przyciągały kolejne rzesze odkrywców #mocnauki do toruńskiego centrum nauki. W komunikacji z otoczeniem próbuje przekonywać, że #naukatotakieproste

 

Format sesji :

Ze względu na obecność zewnętrznych ekspertów, zależy mi na tym, aby uczestnicy mogli jak najwięcej wiedzy wynieść z ich obecności, dlatego sesja będzie składać się z dwóch 20 minutowych prelekcji, jednej 15 minutowej oraz 45 minutowej dyskusji (sesji pytań).

 

Sesja poświęcona będzie współczesnej komunikacji marketingowej. Podczas niej zastanowimy się w jaki sposób komunikujemy się z klientami centrów nauki? Po co powinniśmy skutecznie się komunikować? W jaką stronę zmierza komunikacja? Jak będziemy komunikować się w przyszłości? Co pozwala nam skutecznie się porozumiewać? Rozszyfrujemy język korzyści i zastanowimy się, którą część pracy mogą wykonać za nas boty? Będzie więc również o marketing automation. Zaprezentujemy rozwiązania, które ułatwiają pracę marketerom.